Версия для слабовидящих: Вкл Выкл Изображения: Вкл Выкл Размер шрифта: A A A Цветовая схема: A A A A

O'zbekistonda Texnik Yordam Dasturi (TAM)

O'zbekistonda Texnik Yordam Dasturi (TAM)

 


 

 

PRESS – RELIZ

Toshkent

11-12 noyabr 2016

Texnik Yordam Dasturi (TAM)

 

 

Seminar: Ozbekiston oliy talim muassasalarida elektron talimning ilgor xorijiy tajribalarini qollash istiqbollari 

Songgi yillarda talim jarayonini tashkil etishda qollanib kelinayotgan Internet va Intranet tarmogi orqali elektron shakldagi talim turiE-learning” (Elektron talim) atamasi bilan kirib keldi. Elektron talimaxborot-kommunikasiya texnologiyalari asosida talimning turli korinishlarini anglatuvchi keng tushunchadir. Elektron talimni keng qollanilishi va uni qollashda yetarlicha shart-sharoitlarni yaratilishi orqali talim jarayoni sifatini sezilarli oshirish mumkin. Bu masala hozirgi kunda Ozbekiston oliy talimini rivojlantirishdagi eng muhim vazifalardan biri bolib turibdi. Erasmus+ milliy ofisi tomonidan tashkil etilayotgan ushbu seminar esa respublikamiz OTMlari vakillariga elektron talimning ilgor xorijiy tajribalarini yetkazish maqsadida tashkil etilmoda. Unda asosiy etibor Yevropa oliy talim tizimida muvaffaqiyatli qollab kelinayotgan tajriba va metodlar, “Blended learningva MOOC kabi dasturlarning qollanilishi boyicha tushunchalar berishga qaratiladi. Shu bilan birga, Ozbekiston OTMlarida sohaga oid olib borilayotgan loyihalarning tafsilotlari, elektron talimning pedagogik tomonlari yoritib beriladi. Ikki kunlik seminar davomida barcha qatnashuvchilar ozlari uchun qiziqarli bolgan savollarga oydinlik kiritish va Erasmus+ dasturi doirasida yangi loyihalarni muhokama etish imkoniyatlari mavjud boladi.  

TAM nima?

Texnik Yordam Dasturlari (TAM) Oliy ta'lim sohasi boyicha ekspertlar milliy guruhi (HEREs) faoliyatining bir qismi bolib u Barselona Universiteti (BU) qoshidagi Oliy ta'lim sohasi boyicha ekspertlarni qo'llab-quvvatlash va rivojlantirish guruhi (SPHERE) va Yevropa Universitetlar Assotsiatsiyasi (EUA)dan tashkil topgan konsortsium tomonidan boshqariladi va Ta'lim, audiovizual vositalar va madaniayat Ijroiya agentligi (EACEA) tomonidan nazorat qilinadi.    

Seminar maqsadi

  •  Seminar ishtirokchilariga Yevropa oliy talim muassasalaridagi elektron talim boyicha ilg'or pedagogik tajribalarini o'rgatish va undagi xususiyatlarni ochib berish;
  •  Seminar ishtirokchilari va xorijiy mutaxassislar o'rtasida soha bo'yicha muammo va masalalar  o'zaro fikr va mulohazalarni almashish uchun imkoniyat yaratish;
  •  Seminar mavzusi bo'yicha kelgusi yangi xalqaro loyihalar uchun takliflar ishlab chiqish va hamkorlikni yanada kengaytirish imkoniyatlarini yaratish.

Ishtirokchilar va manzil

Ishtirokchilar: Oliy ta'lim muassasalar vaklillari  Oliy va o'rta maxsus ta'lim vazirligining vakillari (OOMTV), OOMTV qoshidagi markazlar vakilalri, Oliy talim sohasi boyicha ekspertlar milliy guruhi (HEREs).

Manzil: O'zbekiston davlat jahon tillari universiteti, Toshkent - 100000, Uch-Tepa tumani, Kichik halqa yo'li, ko'chasi, 21 А. tel. +998 71 2755557; www.uzswlu.uz

Tashkilotchilar

O'zbekiston Respublikasi Oliy va o'rta maxsus ta'lim vazirligi (OOMTV) (website: http://www.edu.uz),

O’zbekistondagi Erasmus+ milliy ofisi (website: http://www.erasmusplus.uz), O'zbekiston davlat jahon tillari universiteti (O'zDJTU).


Taqdimotlar: 

Overview of current trends in e-learning and institutional strategies in European Higher Education 

Successful universities using e-learning tools in Europe and the case of UZH

Successful universities using e-learning tools: From blended to distance learning

Blended learning, online course delivery and MOOC

DISTANCE LEARNING AND DISTANCE EDUCATION: IMPORTANT ASPECTS

INTRODUCTION, ADVANTAGES AND MAJOR CONCEPTS OF E-LEARNING & ICT BASED EDUCATION

The role of ICT in learning & teaching

Pedagogical aspects of E-learning and its fulfillment approach for improving the teaching quality

Ўзбекистон Республикаси Олий ва ўрта махсус таълим вазирлиги ҳузуридаги Таълим муассасаларида электрон таълимни жорий этиш маркази

Quality Scorecard

SWOT Analysis